Verschmutztes Bad, keine Hilfe verfügbar, keine Antwort auf Reklamation

  • 03 Okt 2022
  • #424037
  • 139
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Gesendet mit der mobilen Mail App

Am 25.09.22 um 10:58 schrieb ******@gmx.de

Von: ******@gmx.de
Datum: 25. September 2022
An: h2041@accor.com
Cc:
Betreff: Request for Refund; ibis Paris Porte de Bercy Nr. LRHLDDLX
Dear Ladies and Gentlemen,
I stayed last night at the Ibis Budget Porte de Bercy (see booking confirmation below).
Unfortunatley I had to face some inconveniences. Besides some obvious signs that the property might not be as well mantained as a guest would expect it (I attached a photo of the broken mirror and the stained silicon joints) the bath tub was not clean at all. Dark spots all over, I wasn‘t sure if it was just a discoloration, so I took towel to see if I could rub some of it off - I could (please find my photos of the bath tub, the spot I cleaned and the stain that remained on the towel).
I wanted to ask the receptionist for help, but although there should be someone avaible all night long there was no one. So after waiting about 10 minutes (which should be kept on camera) I gave up and left. Checking out I showed the photos and the towel to the receptionist Fabien (who was very friendly by the way) and he gave me your mailaddress.

Due to the stain in the bath tub and since no one was around to find a solution I couldn‘t take a shower, which of course massivley affected my stay. Therefore I’m asking you for a refund of my costs.

Sencerely yours,
****** ******

Am 22.09.22 um 12:44 schrieb ALL - Accor Live Limitless

Von: "ALL - Accor Live Limitless" <all@reservation.accor-mail.com>
Datum: 22. September 2022
An: ******@gmx.de
Cc:
Betreff: Buchungsbestätigung: ibis Paris Porte de Bercy Nr. LRHLDDLX
Hinweis: Diese Bestätigungs-E-Mail wurde automatisch erstellt. Bitte antworten Sie nicht auf diese E-Mail, um uns zu kontaktieren. Um eine Buchung aufzurufen oder zu stornieren, gehen Sie bitte auf die Rubrik Anzeigen / Stornieren auf unserer Webseite und tippen Sie die in dieser E-Mail angegebene Bestätigungs- oder Buchungsnummer ein.
img
Sehr geehrte(r) Frau ******,

vielen Dank, dass Sie sich für ibis Paris Porte de Bercy in CHARENTON LE PONT entschieden haben.

Im Folgenden finden Sie die Buchungsinformationen.

Wir wünschen Ihnen einen angenehmen Aufenthalt!


Mit freundlichen Grüßen,
ALL – Accor Live Limitless Kundendienst

img


Ihre Buchung wurde bestätigt.





Buchungsnummer: LRHLDDLX




Aufenthaltsdatum: vom 24.09.2022 bis zum 25.09.2022

Ihr Aufenthalt: 1 Zimmer, 1 Nacht
1 Erwachsener, 0 Kind



Bitte bewahren Sie die Buchungsnummer sorgfältig auf und geben Sie sie bei Nachfragen zu Ihrer Buchung an.


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*Check-in 2 Tage vor Ankunft verfügbar.

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IBIS PARIS PORTE DE BERCY

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03-10-2022 um 15:01 Uhr

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