Ich sendete diese E-Mail nach unserer Ankunft in LAS PALMAS am 22.12.2021 um 18:04 an aytll@corendon-airlines.com
Bis jetzt keinerlei Reaktion. Möchte den Schaden gerne ersetzt haben.
I sent this e-mail after arrival in LAS PALMAS on 22nd of December 2021 at 18:4 hrs to aytll@corendon-airlines.com
No reaction up to know.
This morning at LAS PALMAS AIRPORT I recognized while picking up our suitcases the damage of one of our suitcases. One wheel is completely missing. It is brocken off. The damage must be caused by the personal responsible for loading/unloading the paggage.
The suitcase is not further able to use.
Therefore I want to discuss with you, how the damage will be processed. Do I get the money for buying a new one?
I hope to get a soon answer of you.
Pictures are attached!
Problem behoben
8/10
JA
Zukünftige Geschäfte mit der Marke?
Problematisch war nur, dass man sich auf der Seite von Corendon Airlines anmelden musste. Dort wurde die Bearbeitung dann auch durchgeführt. Die E-Mail Adresse, welche im am Flughafen erhalten hatte war nicht korrekt!
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