Expired Voucher.

  • 16 Mai 2021
  • #234213
  • 325
Anzeige

Dear H&M.
I went to your store in Mainz yesterday where I bought several pieces of clothing. When I left the store, the alarm system went off as your sales-assistant had forgotten to remove one of the alarms. As an apology he gave me the attached voucher which is voucher of 15% on my next purchase. However, I can now see that this voucher he gave me as an apology expired on 31st of January 2021. Can you please send me another one that hasn’t expired so I at least have the opportunity for actually using the voucher. Also, maybe you should contact the store so they are aware that they are handing out vouchers that has expired. Looking forward to hearing from you. Best regards, ******

Teilen

16-05-2021 um 19:12 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an H&M weitergeleitet. Mehr erfahren.

1
H&M
Zufriedenheitsindex: 4.2/100

Problem mit H&M?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.