E Ticket nicht erhalten , keine Bestätigung per Mail

  • Beantwortet
  • 31 Okt 2022
  • #433706
  • 187
Anzeige

Flüge nach Cairns von Düsseldorf gebucht.
Niemals eine Bestätigung erhalten und keine Antwort auf email bekommen!

Teilen

31-10-2022 um 07:40 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Travel2be weitergeleitet. Mehr erfahren.

31-10-2022 um 14:31 Uhr

Die Beschwerde wurde per Brief an Travel2be weitergeleitet. Mehr erfahren.

31-10-2022 um 17:54 Uhr


Dear customer, we are sorry that your experience was not as you hoped.

Satisfying our customers is our main goal, so we will review your case and get back to you as soon as possible.

Regards

31-10-2022 um 21:21 Uhr


You said the e-Ticket has been sent But still nothing has arrived. Not even in the Spam !
Please send again immediatly!

01-11-2022 um 17:16 Uhr


After telling me the Ticket has been sent (Even to another email Adress) still nothing has arrived!

If you cant Provide the Ticket or Even the e Ticket number i‘ll use the charge Back of my Credit Care. Which i know you don’t Care Because it‘s all Part of your Business Modell

02-11-2022 um 17:49 Uhr


Dear customer,

We have been informed that our colleagues have contacted you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated ******.******@peek-cloppenburg.de / ******@t-online.de.

We kindly ask you to follow up your query with them through the e-mail thread #5699282: Booking: 22080248 - Locator: 2VQK1Z - Status of your booking
.

Thanks and regards

6
Travel2be
Zufriedenheitsindex: 0/100

Problem mit Travel2be?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.