×

Tripmonster

All-Inclusive & Discount

Tripmonster

4/5 - 138 Reklamationen
81.8

Zufriedenheitsindex

Wie wird es berechnet?

Tripmonster
Marke des Monats
Dezember 2021
Bester
Zufriedenheitsindex

Ranking in der Kategorie

All-Inclusive & Discount



Tripmonster Kontaktdaten

Adresse
Travelgenio SL
c/Albasanz, 15, 2º Izq.
28037 Madrid
Spanien

Telefon
+49 (0) 69 96 759 148

Ist dies Ihr Unternehmen?
Anzeige

Tripmonster: Ausstehende Rückerstattung COVID 19

Ungelöst
112448
294
03 September 2020
Covid-19
Anzeige

Reservierungscode 17089086 (Ticket 3611845)
Wir warten seit April auf die Rückerstattung der Flüge wo bleibt das Geld?


09 Sep 2020

Hi Waltraud

Thanks for providing your booking ID.

Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

One of our agents will have a look, contact the airline to aks for an update, and come back to you with an update.

Thanks

09 Sep 2020

We booked a flight Munic Dakar. Tripmonster sold us flights via Brüssel a complete package. Without flying to Brussels we could not fly to Senegal. We never would fly only to Brussel. We request reimbursement of the whole flight package .

09 Sep 2020

Wir hatten ein gesamt Paket München Dakar München gebucht. Tripmonster hat uns diese Flüge via Brüssel verkauft. Selbst wenn Brüssel noch angeflogen werden konnte unser Endziel war Dakar. Bitte erstatten sie die kompletten Flugkosten nebst Gebühren zurück.

11 Sep 2020

Dear Waltraud

We are sorry to hear that you could not fly as planned.

Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

In any case, one of our agents has checked your case with the airline, and confirmed that the refund is still pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of days, but unfortunately we don´t know how long the process on the airline side will take.

You must have received an e-mail with all the details. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues from Advanced Customer Support team, if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

07 Okt 2020

Leider haben wir die Rückerstattung der nicht in Anspruch genommenen Flüge von Tripmonster immer noch nicht erhalten wir warten darauf.

07 Okt 2020

Leider haben wir die Rückerstattung der nicht in Anspruch genommenen Flüge von Tripmonster immer noch nicht erhalten wir warten darauf.
Until today we have not received any refund from Tripmonster, we are waiting!

20 Nov 2020
Diese Reklamation wurde als behoben markiert.

21 Nov 2020
Waltraud hat Tripmonster bewertet

Problem Ungelöst

Zukünftige Geschäfte mit der Marke?

Ich habe immer noch keine Rückerstattung der Flüge erhalten und keine Rückmeldung wie lange ich noch warten muss?

23 Dez 2020

Dear customer,

According to our records your refund was already processed last December 17th.

Therefore, for our part (unless you tell us otherwise) we consider the case closed. Should you have any further requests or comments, please don´t hesitate to come back to us.

Regards

7

Es ist einfach aktualisiert zu bleiben.

Wir halten dich mit Reklamationen, aktuellen Meldungen und wichtigen Nachrichten auf dem Laufenden!

Anzeige

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.