73.7

Zufriedenheitsindex

Wie wird es berechnet?
Hast du ein Problem mit
Tripmonster?
Beschwerde schreiben Rechtsfrage stellen

Anzeige

Ist dies Ihr Unternehmen?

Tripmonster - COVID 19 Rückerstattung

Behoben
206489
289
18 März 2021
Covid-19

Diese Beschwerde wurde vor über 1 Jahr geschrieben. Alle Beschwerden anzeigen

Anzeige

Am .29.07.2020 ist der Flug LH 646 und der Flug am 11.08.2020 LH 647 ****** von Frankfurt nach Almaty so wie von Amaty nach Frankfurt coronabedingt ausgefallen. Ich erwarte die umgehende Erstattung des Reisepreises in Höhe von 587,36 €.
Meine Forderung:
Rückerstattung


21 Mä 2021

Dear customer,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.

Thanks

22 Mä 2021

Dear customer,

Thanks for sending your case over.

We are aware of the fact that there are some refunds that are being delayed longer than usual, mainly due to airlines taking a long time to approve them. Please take into account that the approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.

One of our agents has checked your case in detail with the airline, and confirmed that the refund request is registered and pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of maximum 2 weeks. Unfortunately we cannot give you a deadline as it depends on the airline timelines and procedures.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Customer Support department with all the details. This e-mail is sent to the same address you indicated in the purchase process. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

18 Mai 2021

Dear customer,

We have been informed that the refund of your tickets was successfully made in the date
05/05/21.

Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know.

We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon.

Regards

11 Jun 2021
Hans hat Tripmonster bewertet

Problem behoben

Zukünftige Geschäfte mit der Marke?

Der Nutzer hat nur eine Bewertung vorgenommen, aber keine Rezension geschrieben.

3
Hast du ein Problem mit Tripmonster?

Anzeige

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.