Meine Flüge von München nach Cuzco und zurück wurde storniert und das Geld lässt immer noch auf sich warten. Mit der Firma in Kontakt zu treten ist quasi unmöglich. Wo bekommt man Antworten?
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29-09-2020 um 12:30 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort von Tripmonster
02-10-2020 um 11:00 Uhr
Dear customer,
Thanks for providing your booking details.
Unfortunately, in most of the cases, refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking longer than expected to approve them.
One of our agents will have a look, contact the airline to ask for an update, and come back to you with further details.
Thanks
Antwort von Tripmonster
02-10-2020 um 19:02 Uhr
Dear ******,
We have been informed that the refund has been authorized, so we are going to give your money back in the same payment method that you provided when booking your flight. During the next few days you will see the value reflected in your bank account.
In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details.
Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues.
Kind regards
Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
15-10-2020 um 20:42 Uhr
Problem behoben
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Kundenservice NoteNEIN
Weiterempfehlung?Man muss schon diesen Weg einschlagen um eine Antwort zu bekommen, anders sind sie nicht erreichbar.
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