COVID-19 Stornierung

  • Behoben
  • 17 Sep 2020
  • #119298
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Bei allen dasselbe Problem, bei mir wie folgt:
Flug gebucht (Buchungscode WSR8D3) und bezahlt im Dezember,
storniert Ende März wegen COVID-19 (Beschwerde-Ticket #3412956), drei Tage vor Abflug. Durch Reiserücktritts-Versicherung sowie zusätzlichen Einreichens eines ärztlichen Attestes zur Flugunfähigkeit wurde mir die Rückerstattung zugesagt. Da hatte also wohl wirklich mal ein Mensch am anderen Ende gesessen ...
Alle Geschädigten sollten sich zusammenschliessen und diese "Gesellschaft" verklagen.
Was die mit den Kunden machen ist kriminell und nichts anderes als Betrug

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17-09-2020 um 21:42 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.

02-10-2020 um 11:02 Uhr


Dear customer,

Thanks for providing your booking details.

One of our agents will have a look and come back to you with further details.

Thanks

02-10-2020 um 19:00 Uhr


Hi ******

We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that you have been informed about the status of your request.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened.

Thanks and regards

08-10-2020 um 09:41 Uhr


Dear ******,

We have been informed that the refund has been authorized, so we are going to give your money back in the same payment method that you provided when booking your flight. During the next few days you will see the value reflected in your bank account.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues.

Kind regards

25-10-2020 um 12:45 Uhr


Buchungscode WSR8D3

Hallo,
bezahlt habe ich am 17. Dezember 2019 Euro 710.67,
erstattet wurden am 16. Oktober 2020 lediglich Euro 638.97.

Wann kommt die Differenz ? Es war keine Rede von irgendwelchen Bearbeitungsgebühren !

Abschließende Betrachtung des Verbrauchers

29-11-2020 um 11:32 Uhr


Problem behoben

3 / 10

Kundenservice Note

NEIN

Weiterempfehlung?

schwach

6
Tripmonster
Zufriedenheitsindex: 52.7/100

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