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c/Albasanz, 15, 2º Izq.
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Tripmonster: E-Ticket nicht erhalten / Gepäckanfrage

Beantwortet
279113
131
15 August 2021
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Guten Tag

Wir fliegen am 1. September 2021 von Zürich nach Korfu.
Hinflug: 01.09.2021 / LX8320 / 13:15
Rückflug: 08.09.2021 / LW8321 / 17:10

Wir haben zum einen nie eine Info erhalten, ob ein Koffer inkludiert ist. Zum andern haben wir die im Bestätigungsmail versprochenen E-Tickets nie erhalten.

Wir bitten Sie, uns die E-Ticket Nummern mitzuteilen und zu schauen, ob bei unserer Buchung die Koffer inklusive sind.

Besten Dank und freundliche Grüsse


16 Aug 2021

Dear Eliane,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.

Thanks

17 Aug 2021

Dear Eliane,

We have been informed that our colleagues from Advanced Customer Support team has contact you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

2

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