Fake Serviceleistungen

  • Beantwortet
  • 04 Feb 2021
  • #187415
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Bei Abschluss der Buchung wurden mir jene "speziellen Serviceleistungen" angeboten, welche diverse Leistungen beinhalten wie zum Beispiel eine Gepäckstückaufgabe oder eine Sitzplatzreservierung. Diese beinhalten jedoch nicht die tatsächliche Leistung, sondern bloss die sogenannte Organisation dieser Leistungen. Schlussendlich darf man 20 Minuten in der Warteschleife hängen, bekommt keinen Service und wird weggedrückt.

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04-02-2021 um 12:27 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.

05-02-2021 um 09:22 Uhr


Dear ******,

We are very sorry to hear that from you.

Thanks in any case for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.

Thanks

06-02-2021 um 10:50 Uhr


Dear customer,

We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that your question has been answered. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

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Tripmonster
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