74.7

Zufriedenheitsindex

Wie wird es berechnet?
Hast du ein Problem mit
Tripmonster?
Beschwerde schreiben

Anzeige

Ist dies Ihr Unternehmen?

Tripmonster - Flugbuchung ändern

Beantwortet
183947
232
28 Jan 2021
Covid-19

Diese Beschwerde wurde vor über 1 Jahr geschrieben. Alle Beschwerden anzeigen

Anzeige

Reservierung 18235225
Infolge der Covid 19 Pandemie ist eine Einreise in den USA nicht möglich.
Flug auf Februar 2022 schieben oder Flugpreis erstatten.


29 Jan 2021

Dear customer,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.

Thanks

29 Jan 2021

Dear customer,

Thank you for sending us your case.

One of our agents has checked your case with the airline, and confirmed that the refund is pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of days, but unfortunately we don´t know how long the process on the airline side will take.

You must have received an e-mail with all the details (this e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process). Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues from Advanced Customer Support team, if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

03 Mä 2021

Dear customer,

We have been informed that the refund of your tickets was successfully made last February.

Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know.

We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon.

Regards

3

Anzeige

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.