Fragen zum Flug München-Hamburg am 13.12.2020

  • Behoben
  • 23 Okt 2020
  • #135998
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Ich habe bei ihnen Flüge von Assuan über Kairo und München nach Hamburg für den 13.12.2020 mit 2 Gepäckstücken gebucht. Zurück am 3.1.2021.
Nun wurden plötzlich erst die 2 Gepäckstücke auf dem Flug von München nach Hamburg gestrichen und jetzt fehlt plötzlich der gesamte Flug. Ich bitte um schnelle Klärung und behalte mir rechtliche Schritte bei Nichterfüllung des Vertrages vor.

Mit freundlichen Grüßen
****** ******

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23-10-2020 um 10:11 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.

23-10-2020 um 17:44 Uhr


Dear ******,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues.

Thanks

28-10-2020 um 11:16 Uhr


Dear ******,

We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that you have been informed about the alternatives provided by the airline. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

Abschließende Betrachtung des Verbrauchers

02-12-2020 um 12:39 Uhr


Problem behoben

3 / 10

Kundenservice Note

NEIN

Weiterempfehlung?

Viele Fehler bei der von ihnen veranlassten Flugumbuchung. Erst wird auf einem von 6 Flügen das Gepäck gestrichen und dann fehlt ein Flug komplett. Totales Chaos.

4
Tripmonster
Zufriedenheitsindex: 52.7/100

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