Sehr geehrte Damen und Herren von Tripmonster.
Können Sie uns sagen, wann wir endlich unser Geld bekommen. Auch über die eigene Email kann man sich auf Tripmonster nicht mehr anmelden um zu sehen, was mit den gestrichenen Flüge passiert. Ist ja super, wenn jetzt das schon versprochene Geld weg ist. In einer E Mail wurde uns versprochen, dass das Geld innerhalb der kommenden 6 bis 8 Wochen kommen wird. Die Zeit ist leider verstrichen. Wie weiter? Man fühlt sich im Stich gelassen.
Buchungsnummer: VR6L72
Wird so das Geld gespart und der Kunde kann dafür gerade stehen?
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08-12-2020 um 22:31 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort von Tripmonster
12-12-2020 um 11:38 Uhr
Dear ******,
Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.
We are aware that some refunds are being delayed longer than usual, due to airlines taking a long time to approve refunds. The approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.
One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.
Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.
Thanks
Antwort von Tripmonster
12-12-2020 um 21:10 Uhr
Dear customer,
We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that you have been informed about the next steps that we need to make with the airline to request the refund of your booking. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.
We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.
Thanks and regards
Antwort des Verbrauchers
10-01-2021 um 20:42 Uhr
Ich habe aktuell noch kein Geld bekommen. Es ist zwar in Arbeit, das Geld ist aber noch nicht eingetroffen.
Antwort von Tripmonster
14-01-2021 um 09:48 Uhr
Dear ******,
Thank you for sending us your case.
We are aware that some refunds are being delayed longer than usual, due to airlines taking a long time to approve refunds. The approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.
In any case, one of our agents has checked your case with the airline, and confirmed that the refund is pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of days, but unfortunately we don´t know how long the process on the airline side will take.
You must have received an e-mail with all the details (this e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process). Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues from Advanced Customer Support team, if you need it.
Thanks for your patience.
Regards
Antwort des Verbrauchers
16-01-2021 um 11:39 Uhr
Solange noch kein Geld eingetroffen ist, möchte ich den Fall nicht abschliessen. Derzeit ist noch kein Geld eingetroffen.
Freundliche Grüsse
****** ******
Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
04-02-2021 um 17:36 Uhr
Problem behoben
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Kundenservice NoteNEIN
Weiterempfehlung?Erst nach dem Einsatz von Reklamation24 hat sich Tripmonster dem Problem angenommen. Das ist sehr schade. Auch erst dann hatten wir eine direkte E Mail Adresse. Ich würde bei Tripmonster nach den Service Erfahrungen, nie wieder buchen. Schade.
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