Ich habe heute einen Hin- und Rückflug gebucht, der Betrag wurde abgebucht, allerdings habe ich keine einzige Mail bekommen. Habe dem Support eine Mail geschrieben, allerdings kommt immer nur folgendes: „Unfortunately we have not located any reservation with the email address you wrote us from. Please make sure to contact us by using the same e-mail that you filled in to make the reservation and do not forget to indicate the Booking ID that you will find in the confirmation email (numerical code) in the subject of the e-mail.“
Leider kann ich beim Support keine Buchungsnummer angeben, weil ich keine einzige Mail zugeschickt bekommen habe… würde gerne Informationen zu dem Flug haben!?
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08-06-2022 um 14:13 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort von Tripmonster
10-06-2022 um 16:36 Uhr
Dear customer,
Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.
One of our agents is going to have a look at your case and come back to you with further details.
Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.
Thanks
Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
24-06-2022 um 13:47 Uhr
Problem behoben
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Kundenservice NoteNEIN
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