Habe die Flüge per Email und per Internet storniert und um Bestätigung gebeten. Jedoch keine Reaktion.
Telefonisch wird um Eingabe der buchungsreferenz gebeten. Funktioniert nicht.
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18-12-2020 um 20:42 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort von Tripmonster
21-12-2020 um 09:42 Uhr
Dear ******,
Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.
One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.
Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.
Thanks
Antwort von Tripmonster
21-12-2020 um 16:34 Uhr
Dear customer,
We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that you have been informed about the status of your booking. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.
We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.
Thanks and regards
Antwort des Verbrauchers
04-01-2021 um 06:22 Uhr
Das Problem ist teilweise gelöst, da die Rückzahlung noch aussteht.
Mit freundlichen Grüßen
Antwort von Tripmonster
14-01-2021 um 09:47 Uhr
Dear ******
According to our records, our agents are waiting for you to answer the e-mail they sent you last December 26th.
Can you please check and come back to us with your feedback? We need your approval to ask the airline for the refund.
We look forward to hearing from you.
Thanks and regards
Antwort des Verbrauchers
28-01-2021 um 07:56 Uhr
Sehr geehrte Damen und Herren,
das Problem wurde teilweise gelöst.
Die Reisekosten wurde unter Abzug von Stornogebühren überwiesen. Ich habe dem Abzug von Stornogebühren widersprochen, da die Stornierung vom Veranstalter und nicht von mir ausgesprochen wurde.
MfG
Antwort des Verbrauchers
12-02-2021 um 16:20 Uhr
Bisher wurden sie Stornogebühren nicht überwiesen. Die Stornierung ging nicht von mir aus und wurde daher zu Unrecht einbehalten.
Antwort des Verbrauchers
28-02-2021 um 08:12 Uhr
Die Stornierungsgebühren sind noch nicht erstattet.
Die Stornierung ging vom Veranstalter aus nicht von mir als Kunden.
Antwort von Tripmonster
10-04-2021 um 17:55 Uhr
Dear customer,
We have been informed that the refund of your tickets was successfully made last March 12th.
Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know.
We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon.
Regards
Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
27-04-2021 um 16:29 Uhr
Problem behoben
3 / 10
Kundenservice NoteNEIN
Weiterempfehlung?Der Flug wurde im Januar2020 gebucht und bezahlt. Im August 2020 wurde er storniert. Erst aufgrund meiner Nachfrage im Dezember 2020 wurde im Januar das Geld zurückerstattet.
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