Flugnummer U6BJHN bis heute kein Geld zurück seit über einem Jahr mit keiner E-mail Adresse
kommt man bei ihnen durch ist das so gewollt?
Teilen
18-03-2021 um 09:12 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort von Tripmonster
18-03-2021 um 09:24 Uhr
Dear ******,
Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.
One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.
Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.
Thanks
Antwort des Verbrauchers
19-03-2021 um 10:07 Uhr
ich erwarte das das Geld auf mein Konto überwiesen wird!
Antwort von Tripmonster
21-03-2021 um 09:46 Uhr
Dear ******,
We have been informed that the refund of your booking has been authorized by the airline.
In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team asking for your bank account details to proceed with the repayment, can you please answer the e-mail so that we can move forward?
Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues from Advanced Customer Support.
Thanks in advance
Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.