Nachweis über fehlende Erstattung der nicht angefallenen Steuern und Gebühren

  • Beantwortet
  • 01 Apr 2021
  • #212805
  • 337
Anzeige

Für meinen Flug (10/2020) benötigte ich schnellstmöglich den Nachweis, dass Sie mir als Buchungsportal noch keine Erstattung der nicht angefallenen Steuern und Gebühren geleistet haben. Da ich die Reise aus gesundheitlichen Gründen nicht antreten konnte.
Ich hatte bereits im November und Dezember mit dem Kundendienst telefoniert!
Ich benötige den Nachweis für meine Reiserücktrittsversicherung.

Teilen

01-04-2021 um 00:04 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.

02-04-2021 um 17:38 Uhr


Dear customer,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.

Thanks

05-04-2021 um 09:37 Uhr


Dear customer,

Thanks for sending your case over.

One of our agents has checked your case in detail with the airline, and confirmed that the refund request is registered and pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of maximum 2 weeks. Unfortunately we cannot give you a deadline as it depends on the airline timelines and procedures.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Customer Support department with all the details. This e-mail is sent to the same address you indicated in the purchase process. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

18-04-2021 um 18:28 Uhr


I have no reply neither from Tripmonster nor from the airline! How long will it take?

19-04-2021 um 13:43 Uhr


Dear customer,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case and come back to you with further details.

Should you have any further requests, please remind that you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.

Thanks

19-04-2021 um 14:59 Uhr


Dear customer,

We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that you have been informed about the alternatives provided by the airline after your flight cancellation. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

6
Tripmonster
Zufriedenheitsindex: 52.7/100

Problem mit Tripmonster?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.