74.7

Zufriedenheitsindex

Wie wird es berechnet?
Hast du ein Problem mit
Tripmonster?
Beschwerde schreiben

Anzeige

Ist dies Ihr Unternehmen?

Tripmonster - Neue Buchung/ Rückerstattung oder Gutschein

Beantwortet
157245
287
02 Dez 2020

Diese Beschwerde wurde vor über 1 Jahr geschrieben. Alle Beschwerden anzeigen

Anzeige

Sehr geehrte Damen und Herren.

Nach langem Email Verkehr und etlichen Anruf versuchen immer noch keine Lösung gefunden. Air Canada hat mir mitgeiteil, dass Tripmonster mir den Flug der wegen Covid 19 nicht durchgeführt werden konnte, entweder zurück erstatten oder ein Gutschein aushändigen muss. Tripmonster klemmt aber in allem belangen.


04 Dez 2020

Dear Michael,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

We are aware that some refunds are being delayed longer than usual, due to airlines taking a long time to approve refunds. The approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.

Thanks

08 Dez 2020

Dear customer,

We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that you have been informed about the alternatives provided by the airline after your flight cancellation. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

23 Dez 2020

Dear Michael

We hope you are doing fine.

Can you please let us know if there is anything else we can help you with? Otherwise, we kindly ask you to close the case.

Thanks and regards

3

Anzeige

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.