Rückerstattung Flug

  • Behoben
  • 25 Okt 2020
  • #136819
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Flug am 07.07.2020 nach Buenos Aires wurde wg. COVID19 storniert. Rückerstattung wurde per Mail zwar mehrfach bestätigt, aber bis jetzt nicht gezahlt. Frist ist längst abgelaufen.

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25-10-2020 um 12:34 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.

27-10-2020 um 09:46 Uhr


Dear ******,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

We are aware that some refunds are being delayed longer than usual, due to airlines taking a long time to approve refunds. The approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues.

Thanks

28-10-2020 um 10:49 Uhr


Dear ******,

We have been informed that the refund has been authorized, so we are going to give your money back in the same payment method that you provided when booking your flight. During the next few days (max 2 weeks) you will see the value reflected in your bank account.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details. This e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues.

Kind regards

11-11-2020 um 11:01 Uhr


Ich warte immer noch auf die Rückerstattung...

Abschließende Betrachtung des Verbrauchers

16-11-2020 um 14:14 Uhr


Problem behoben

1 / 10

Kundenservice Note

NEIN

Weiterempfehlung?

Wurde lange Zeit hingehalten und endlich heute ist die Rückzahlung erfolgt.

5
Tripmonster
Zufriedenheitsindex: 52.7/100

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