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Tripmonster

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Tripmonster

4/5 - 138 Reklamationen
81.8

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Wie wird es berechnet?

Tripmonster
Marke des Monats
Dezember 2021
Bester
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Tripmonster Kontaktdaten

Adresse
Travelgenio SL
c/Albasanz, 15, 2º Izq.
28037 Madrid
Spanien

Telefon
+49 (0) 69 96 759 148

Ist dies Ihr Unternehmen?
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Tripmonster: Rückerstattung seit Monaten ausstehend!

Behoben
188761
199
06 Februar 2021
Covid-19
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Guten Abend!

Unsere Familie hat bei Tripmonster Flüge gebucht am 13.2.2020 (da war Covid noch kein Thema) für die Weihnachtsferien im Dezember 2020.
Wegen der Pandemie hat Tripmonster uns gemailt, dass die Reise abgesagt worden ist. Wir wollten von Zürich nach England und von dort aus nach Miami fliegen. Zurück wären wir im Januar 21 (gleiche Route) geflogen. Noch immer haben wir nichts mehr gehört von Tripmonster!

Wann dürfen wir mit der Rückzahlung rechnen?

Familie ******


08 Feb 2021

Dear Michèle,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.

Thanks

09 Feb 2021

Dear Michèle,

Thank you for sending us your case.

We are aware that some refunds are being delayed longer than usual, due to airlines taking a long time to approve refunds. The approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.

In any case, one of our agents has checked your case with the airline, and confirmed that the refund is pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of days, but unfortunately we don´t know how long the process on the airline side will take.

You must have received an e-mail with all the details (this e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process). Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues from Advanced Customer Support team, if you need it.

Thanks for your patience.

03 Mä 2021

Dear customer,

We have been informed that the refund of your tickets was successfully made last February.

Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know.

We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon.

Regards

03 Mä 2021
Diese Reklamation wurde als behoben markiert.

04 Mä 2021
Michèle hat Tripmonster bewertet

Problem behoben

Zukünftige Geschäfte mit der Marke?

Bin froh, dass durch die Reklamation die Abwicklung ins Rollen kam. Danke schön.

3

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