×

Tripmonster

All-Inclusive & Discount

Tripmonster

4/5 - 138 Reklamationen
81.8

Zufriedenheitsindex

Wie wird es berechnet?

Tripmonster
Marke des Monats
Dezember 2021
Bester
Zufriedenheitsindex

Ranking in der Kategorie

All-Inclusive & Discount



Tripmonster Kontaktdaten

Adresse
Travelgenio SL
c/Albasanz, 15, 2º Izq.
28037 Madrid
Spanien

Telefon
+49 (0) 69 96 759 148

Ist dies Ihr Unternehmen?
Anzeige

Tripmonster: Rückzahlung Flug

Behoben
178744
189
17 Januar 2021
Covid-19
Anzeige

Sehr geehrte Damen und Herren ich bitte endlich um Rückzahlung meines stornierten Fluges.
Buch. Code NOTOXK

Res. Code: N 16703708
SAS AirlineTicket:
1179431875045

Buch Code der Fluggesellschaft
1A/MYXDBW

Mfg
Angelika ******


18 Jan 2021

Dear Angelika,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.

Thanks

20 Jan 2021

Dear Angelika,

Thank you for sending us your case.

We are aware that some refunds are being delayed longer than usual, due to airlines taking a long time to approve refunds. The approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.

In any case, one of our agents has checked your case with the airline, and confirmed that the refund is pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of days, but unfortunately we don´t know how long the process on the airline side will take.

You must have received an e-mail with all the details (this e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process). Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues from Advanced Customer Support team, if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

03 Mä 2021

Dear customer,

We have been informed that the refund of your tickets was successfully made last January 21st.

Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know.

We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon.

Regards

03 Mä 2021
Diese Reklamation wurde als behoben markiert.

3

Es ist einfach aktualisiert zu bleiben.

Wir halten dich mit Reklamationen, aktuellen Meldungen und wichtigen Nachrichten auf dem Laufenden!

Anzeige

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.