75.6

Zufriedenheitsindex

Wie wird es berechnet?
Hast du ein Problem mit
Tripmonster?
Beschwerde schreiben Rechtsfrage stellen

Anzeige

Ist dies Ihr Unternehmen?

Tripmonster - Stornierte Flüge

Behoben
234182
391
16 Mai 2021

Diese Beschwerde wurde vor über 1 Jahr geschrieben. Alle Beschwerden anzeigen

Anzeige

Sehr geehrte Damen und Herren,

seit 14 Monaten warten wir immer noch auf unsere Erstattung leider bis jetzt haben wir nicht geschehen . Wir bitten Sie freundlich unsere Fluge Preise in den nächsten Tagen zu erstatten bzw. eine Lösung für uns zu finden.

Mit freundlichen Grüßen
****** Fatima und Sayed Hassan


17 Mai 2021

Dear customer,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.

Thanks

17 Mai 2021

Dear customer,

Thanks for sending your case over.

We are aware of the fact that there are some refunds that are being delayed longer than usual, mainly due to airlines taking a long time to approve them. Please take into account that the approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.

One of our agents has checked your case in detail with the airline for the booking 17900330, and confirmed that the refund request is registered and pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of maximum 2 weeks. Unfortunately we cannot give you a deadline as it depends on the airline timelines and procedures.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Customer Support department with all the details. This e-mail is sent to the same address you indicated in the purchase process. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

18 Mai 2021

Dear customer,

We have been informed that the refund of your booking KSR92W has been authorized by the airline, so we are going to give your money back in the payment method that you informed. During the next few days (max 2 weeks) you will see the value reflected in your bank account.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details. This e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues from Advanced Customer Support.

Kind regards

27 Mai 2021

Dear customer,

We have been informed that the refund of your booking KPDRDB has been authorized by the airline, so we are going to give your money back in the payment method that you informed. During the next few days (max 2 weeks) you will see the value reflected in your bank account.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details. This e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues from Advanced Customer Support.

Kind regards

27 Mai 2021

Guten Abend,

ich bedanke mich auf die Neuigkeiten. Ich warte jetzt auf die Flugticket Erstattung wie auch auf die Sitzplätze und Gepäck.

Mit freundlichen Grüßen
******

31 Mai 2021

Dear customer,

Thanks for sending your case over.

We are aware of the fact that there are some refunds that are being delayed longer than usual, mainly due to airlines taking a long time to approve them. Please take into account that the approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts.

One of our agents has checked your case in detail with the airline for the booking 17900330, and confirmed that the refund request is registered and pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of maximum 2 weeks. Unfortunately we cannot give you a deadline as it depends on the airline timelines and procedures.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Customer Support department with all the details. This e-mail is sent to the same address you indicated in the purchase process. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

09 Jun 2021

Liebes Team,

vielen Dank für Ihre Unterstützung die ich schätze.
ich habe auf meinem Konto die Erstattung für "Buchung 17900276" angeschaut und geprüft, erstattet ist 293,04€. Leider ich kann dieser nicht ganz nachfolgen.

Der Gesamtbetrag für nur den Flugtarif ist 805,55€.
Könnten Sie mir bitte erklären wie wird das gemacht, oder folgen noch andere Erstattungen?

Vielen Dank im Voraus

Mit freundlichen Grüßen
Barhm

10 Jun 2021

Dear customer,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Should you have any further requests, you can follow up by e-mail with our colleagues from Advanced Customer Support team.

Thanks

11 Jun 2021

Dear customer,

We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

24 Jun 2021

Guten Abend,
ein Teil von unserer Kosten wurde erstatten...

25 Jun 2021

Dear customer,

We have checked that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

08 Jul 2021

Leider sind unser Gepäck -4 Koffer und 4 Sitzplätze Hin plus 4 Koffer und 4 Sitzplätze- noch nicht erstattet trotz, dass die Stornierung nicht unserer Seite war.
Ich habe die Fluggesellschaft und das Online Reisebüro mehrmals geschrieben aber bis jetzt ist leider nicht geschehen, was ich nicht verstehen kann.

Mit freundlichen Grüßen
******

09 Jul 2021

vielen Dank, dass Sie sich erneut mit uns in Verbindung gesetzt haben.

Bitte zögern Sie nicht, Ihren Fall bei Bedarf über den E-Mail-Thread mit unseren Kollegen zu verfolgen.

Danke für Ihre Geduld.

Grüße

24 Jul 2021

Leider ist die Rückerstattung ein Teil unsere Flüge noch offen, ich habe mehr mal geschrieben leider immer noch keine Antwort.
Mit freundlichen Grüßen
******

26 Jul 2021

Sehr geehrter Kunde,

Wir haben überprüft, ob Sie bereits mit unseren Kollegen vom Advanced Customer Support-Team in Kontakt stehen.

Wir bitten Sie, diese über den bereits geöffneten E-Mail-Thread mit der im Buchungsvorgang verwendeten E-Mail-Adresse zu verfolgen.

Danke und Grüße

10 Aug 2021

Leider bis jetzt habe noch keine Neuigkeiten. unsere Flüge sind vom der Fluggesellschaft storniert worden und trotzdem Sie haben unsere Ticket nicht komplett zurück erstattet, was ich nicht verstehen kann! !
Mit freundlichen Grüßen

11 Aug 2021

Dear customer,

Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.

One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.

Remind that our colleagues of advanced support team has contact you already, you can open the case and request further information.

Thanks

25 Aug 2021

Hallo, bis jetzt ist leider noch nicht geschehen!

19 Sep 2021
Fatima hat Tripmonster bewertet

Problem behoben

Zukünftige Geschäfte mit der Marke?

Tripmonster hat endlich mein Problem gelöst aber nach 17 Monaten, trotz, dass die Stornierung war auf dem Fluggesellschaft Seite.
Nie wieder beim Tripmonster und nie wieder beim einen Spanischen Fluggesellschaft!
Ich weiße es nicht ob ich ohne Reklamation24 geschafft hätte oder nicht!

18
Hast du ein Problem mit Tripmonster?

Anzeige

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.