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Ist dies Ihr Unternehmen?

Tripmonster - Tripmonster: Flug wegen Corona storniert seit über 6 Monaten kein Geld zurück

Ungelöst
117506
689
14 Sep 2020
Covid-19

Diese Beschwerde wurde vor über 1 Jahr geschrieben. Alle Beschwerden anzeigen

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Flug über Tripmonster gebucht und storniert. Bis heute keine Reaktion und das Geld wurde einfach einbehalten. Ich will mein Geld zurück!


19 Sep 2020

Hi Volkan

Thanks for providing your booking ID.

Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

One of our agents will have a look, contact the airline to ask for an update, and come back to you with an update.

Thanks

22 Sep 2020

Dear Volkan

We are sorry to hear that you could not fly as planned.

Unfortunately some refunds are being delayed, due to the fact that airlines are taking too long to approve them.

In any case, one of our agents has checked your case with the airline, and confirmed that the refund is still pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of days, but unfortunately we don´t know how long the process on the airline side will take.

You must have received an e-mail with all the details. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues from Advanced Customer Support team, if you need it.

Thanks for your patience.

Regards

06 Okt 2020
Bewertung des Verbrauchers

Problem Ungelöst

Kundenservice Note

Zukünftige Geschäfte mit der Marke?

Sehr schlechter Service.
Als ich mein Anliegen als Privatperson angefragt hatte, hatte es ewig gedauert bis eine Antwort kam. Tripmonster hatte es auf die Fluggesellschaften verwiesen. Die Fluggesellschaft verweist wiederum auf Tripmonster. Keiner fühlt sich verantwortlich. Aber beim Geld abkassieren geht es sehr schnell.
Über Reklamieren 24 wird zumindestend schneller geantwortet, aber man wird nur getröstet... noch immer keine Lösung in Sicht.

28 Dez 2020

Dear Volkan,

One of our agents has been checking the status of your refund and we would like to inform you that it is still pending to be approved by the airline.

As soon as it gets approved, we will proceed with the repayment to the same payment method you used in the booking process.

We are very sorry for the inconveniences that this situation might be causing you, and we are working to try to get the airline approval as soon as possible.

Regards

26 Feb 2021

Dear customer,

We have been informed that the refund of your tickets was successfully made recently.

Should you have any further questions, please don´t hesitate to let us know.

We are sorry for the inconveniences that this situation has caused you and hope to see you travelling very soon.

Regards

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