Ich warte seit gestern auf mein Paket aus den USA, welches bereits zugestellt sein müsste.
Ich habe extra die teuerste Versandoption mit UPS gewählt und dafür 575Dollar bezahlt.
Die Sendung ist von enormen Wert und es erfolgte kein Rückruf von UPS und keine Info zum Verbleib.
Am meisten Sorge bereiten mir die absolut komischen Statusupdates...die sich anscheinen im Kreis drehen...
Expected to arrive on Mon, Oct 25
Oct 26, 2021
20:18
Warehouse ScanUPS
Koeln, DE, Germany
Oct 26, 2021
17:36
Import ScanUPS
Koeln, DE, Germany
Oct 26, 2021
12:00
Your package is pending release from a Government Agency. Once they release it, your package will be on its way.UPS
Oct 25, 2021
21:08
Warehouse ScanUPS
Koeln, DE, Germany
Oct 24, 2021
15:33
Import ScanUPS
Koeln, DE, Germany
Oct 23, 2021
00:30
Warehouse ScanUPS
Koeln, DE, Germany
Oct 22, 2021
22:45
Import ScanUPS
Koeln, DE, Germany
Oct 22, 2021
19:15
Arrived at FacilityUPS
Koeln, DE, Germany
Oct 22, 2021
08:41
UPS initiated contact with the sender to obtain clearance information. Once received, UPS will submit for clearance. / We've contacted the receiver.UPS
Oct 22, 2021
05:07
Departed from FacilityUPS
Louisville, KY, US, United States
Oct 22, 2021
02:46
Export ScanUPS
Louisville, KY, US, United States
Oct 22, 2021
02:07
Arrived at FacilityUPS
Louisville, KY, US, United States
Oct 21, 2021
20:34
The billing option selected is not valid for this package. / Your package is on the wayUPS
Oct 21, 2021
20:20
The billing option selected is not valid for this package.UPS
Louisville, KY, US, United States
Oct 21, 2021
19:11
Departed from FacilityUPS
Sylmar, CA, US, United States
Oct 21, 2021
18:30
Arrived at FacilityUPS
Sylmar, CA, US, United States
Oct 21, 2021
17:34
Shipper created a label, UPS has not received the package yet.UPS
US, United States
Oct 21, 2021
17:33
Departed from FacilityUPS
Newbury Park, CA, US, United States
Oct 21, 2021
17:23
Origin ScanUPS
Newbury Park, CA, US, United States
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26-10-2021 um 21:42 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an UPS weitergeleitet. Mehr erfahren.
Abschließende Betrachtung des Verbrauchers
26-10-2021 um 22:56 Uhr
Problem behoben
7 / 10
Kundenservice NoteJA
Weiterempfehlung?Leider wurde ich telefonisch nicht wie versprochen kontaktiert
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