Kartongen var uppfläkt och emballage delar saknades. Chafförens uppgift kom godset skadat till deras terminal. Dessutom enligt godsförsändelse skulle leveransen innehålla 2 försändelser men bara en levererades skadad, dessutom ingen leverans sedel. Jag kommer inte att öppna försändelsen förrän jag fått er fulla leverans. Jag kommer dessutom att kontakta Klarna och stoppa betalning tills fullgod leverans är gjord. Eftersom jag inte har gjort någon kvittens signatur och godkänt leverans är godset ert. Jag har en fodran att en ny oskadad försändelse och komplett skickas till mig.
MVH ****** ******
Teilen
27-06-2022 um 19:29 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an VidaXL weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort von VidaXL
01-07-2022 um 12:33 Uhr
Dear customer,
first of all, thank you for taking the time to contact us via Reklamation24.
We would ask you to contact the customer service for Sweden directly.
Thank you very much.
Yours sincerely,
Sarah
vidaXL customer service
Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.