Refund of trip

  • Ungelöst
  • 19 Apr 2020
  • #43157
  • 362
Anzeige

Dear Sirs,
I filled out your forms regarding cancellation of trips due to coronavirus for each of the abovementioned trips on your website on March 23rd, 2020. I received no confirmation mails and to date no response from you.
Calling your hotline I am promised a callback, which never happens.
I contacted the hotel on March 23rd, April 10th and today. Although the hotel confirms they would readily change my travel dates to a later time this year or next year, they also tell me they are still waiting for you to contact them regarding this matter and without communication from you, their hands are tied.
I would now like to ask you to reimburse my payment to my paypal account as per §326 1 in conjunction with §275 BGB within 10 days (29.4.2020). I will be handing this over to my lawyer on the 29th of April, should no payment have been received by then.
Sincerely,

Teilen

Ärger mit Secret Escapes?

Schreib sofort eine Beschwerde und löse dein Problem!

Beschwerde schreiben!

Abschließende Betrachtung des Verbrauchers

13-05-2020 um 23:33 Uhr


Problem ungelöst

1 / 10

Kundenservice Note

NEIN

Weiterempfehlung?

Null Reaktion von Secret Escapes.

1
Secret Escapes
Zufriedenheitsindex: 28.3/100

Problem mit Secret Escapes?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.