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Tripmonster - Flug annulliert

Beantwortet
208132
253
22 März 2021
Covid-19

Diese Beschwerde wurde vor über 1 Jahr geschrieben. Alle Beschwerden anzeigen

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Januar 2019 habe ich 2 Flüge gebucht und bezahlt. Wegen Corona wurde der Flug annulliert. Bis heute ist mein Geld nicht zurück überwiesen worden. So hat man seine Kunden schnell wieder los. Jetzt wird das dem Rechtsanwalt übergeben.


22 Mä 2021

Dear customer,

Thanks for your review.

We would like to check your case in detail and answer accordingly.

In order to check your booking, we would need you to provide us with your booking ID (8 digit code provided in the confirmation e-mail) or any other information (e.g. e-mail address, passenger names, etc.). You can write this down directly within this review.

We look forward to hearing from you.

Thanks

30 Mä 2021

Dear customer,

We would be very happy to assist you with your booking.

However, if you cannot access your booking (as we have requested before), we cannot check your case in detail and so give you a proper answer for your question.

Would you be so kind to provide us your booking ID (8 digit code in the confirmation e-mail) or any other information (e.g. e-mail address, passenger names, etc.) so that one of our agents can have a look in details and come back to you with an update? You can write this down directly within this review.

We look forward to hearing from you soon.

Thanks

05 Apr 2021

Das Problem ist erst gelöst wenn das Geld für die bezahlten Tickets auf mein Konto zurück überwiesen wurde

MfG
Joachim ******

07 Apr 2021

Dear customer,

Thanks for your review.

We would like to check your case in detail and answer accordingly.

In order to check your booking, we would need you to provide us with your booking ID (8 digit code provided in the confirmation e-mail) or any other information (e.g. e-mail address, passenger names, etc.). You can write this down directly within this review.

We look forward to hearing from you.

Thanks

14 Apr 2021

Es sind schon wieder 2 Wochen vergangen seit Sie mir Frau ****** geschrieben hat dass, das Geld für meine bezahlten Tickets auf mein Konto überwiesen wird. Die Bankdaten und Flugunterlagen habe ich Ihnen schon lange gesendet.
Überweisen Sie endlich.
MfG
Joachim ******

14 Apr 2021

Dear customer,

We have been informed that the refund of your booking has been authorized by the airline, so we are going to give your money back in the same payment method that you used to make the booking. During the next few days (max 2 weeks) you will see the value reflected in your bank account.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details. This e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues from Advanced Customer Support.

Kind regards

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