Flug annulliert

  • Beantwortet
  • 22 Mär 2021
  • #208132
  • 358
Anzeige

Januar 2019 habe ich 2 Flüge gebucht und bezahlt. Wegen Corona wurde der Flug annulliert. Bis heute ist mein Geld nicht zurück überwiesen worden. So hat man seine Kunden schnell wieder los. Jetzt wird das dem Rechtsanwalt übergeben.

Teilen

22-03-2021 um 14:19 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.

22-03-2021 um 15:15 Uhr


Dear customer,

Thanks for your review.

We would like to check your case in detail and answer accordingly.

In order to check your booking, we would need you to provide us with your booking ID (8 digit code provided in the confirmation e-mail) or any other information (e.g. e-mail address, passenger names, etc.). You can write this down directly within this review.

We look forward to hearing from you.

Thanks

30-03-2021 um 12:29 Uhr


Dear customer,

We would be very happy to assist you with your booking.

However, if you cannot access your booking (as we have requested before), we cannot check your case in detail and so give you a proper answer for your question.

Would you be so kind to provide us your booking ID (8 digit code in the confirmation e-mail) or any other information (e.g. e-mail address, passenger names, etc.) so that one of our agents can have a look in details and come back to you with an update? You can write this down directly within this review.

We look forward to hearing from you soon.

Thanks

05-04-2021 um 09:59 Uhr


Das Problem ist erst gelöst wenn das Geld für die bezahlten Tickets auf mein Konto zurück überwiesen wurde

MfG
****** ******

07-04-2021 um 09:40 Uhr


Dear customer,

Thanks for your review.

We would like to check your case in detail and answer accordingly.

In order to check your booking, we would need you to provide us with your booking ID (8 digit code provided in the confirmation e-mail) or any other information (e.g. e-mail address, passenger names, etc.). You can write this down directly within this review.

We look forward to hearing from you.

Thanks

14-04-2021 um 10:39 Uhr


Es sind schon wieder 2 Wochen vergangen seit Sie mir Frau ****** geschrieben hat dass, das Geld für meine bezahlten Tickets auf mein Konto überwiesen wird. Die Bankdaten und Flugunterlagen habe ich Ihnen schon lange gesendet.
Überweisen Sie endlich.
MfG
****** ******

14-04-2021 um 19:36 Uhr


Dear customer,

We have been informed that the refund of your booking has been authorized by the airline, so we are going to give your money back in the same payment method that you used to make the booking. During the next few days (max 2 weeks) you will see the value reflected in your bank account.

In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details. This e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process.

Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues from Advanced Customer Support.

Kind regards

7
Tripmonster
Zufriedenheitsindex: 52.7/100

Problem mit Tripmonster?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.