You are withholding my baggage on purpose and will be prosecuted for theft

  • 12 Jan 2024
  • #575813
  • 33
Anzeige

First you claim that my baggage was lost, then that it was found, then that it was lost again, then that it's not lost, and now you have refused to deliver it to me for a whole week, which constitutes theft.

You are unlawfully sabotaging any possibility to contact you. Your so-called "virtual assistent" is nothing but a dysfunctional form that asks for all kind of data and then responds with nothing.

Your whole IT infrastructure is just built to terrorize customers.

Your staff is incompetent, lazy and criminal.

I have informed the authorities (Police, ENAC, etc.) about your criminal activity.

Teilen

12-01-2024 um 11:28 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Vueling weitergeleitet. Mehr erfahren.

1
Vueling
Zufriedenheitsindex: 8.8/100

Problem mit Vueling?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.