My Order was placed April 9th/2022. There have been ''No Further Updates'' with DHL since April 13th/2022. It is now More Than 2 Weeks past the Last Expected Delivery Date. An ''Investigation'' needs to be launched ''by the sender in Germany'' to find my parcel. I have contacted Optimalprint several times and they have done ''Nothing'' to help me locate my missing parcel or to reprint my order! I'm a very good customer, I have placed many orders with you before and never had this problem. Your website says ''Printed in Canada (where I live) and ''Fast Delivery'' Well, My parcel was ''sent to Germany'' to be printed and no one has seen it since! I am very Frustrated and Completely Unsatisfied with this level of Unprofessional service and would like something to be done about it A.S.A.P. I want either a ''Free Reprint'' of my order and for it to be ''Expedited'' to me (also free of charge) or I want a ''Complete Refund'' after which I will gladly take my business elsewhere!
Teilen
18-05-2022 um 15:28 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Optimalprint weitergeleitet. Mehr erfahren.
Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.