Ich habe die coranabedingte Rückerstattung von 2 seperaten Buchungen zum gleichen Ziel im gleichen Zeitraum angefordert. Im November wurde mir nur eine Buchung erstattet (abzüglich des „Verwaltungsaufwands“ von 90€), die zweite Rückerstattung sei noch in Bearbeitung bei der Fluggesellschaft ( Lufthansa).
Ich habe mehrfach schriftlich bei Lufthansa nachgefragt. Nun stellt sich heraus, dass Lufthansa beide Buchungen bereits im September an Travelgenio rückerstattete. Es geht um 1200€. Bitte diese Buchungsplattform zukünftig meiden.
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08-02-2021 um 23:06 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.
08-02-2021 um 23:06 Uhr
Die Beschwerde wurde per Brief an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort von Tripmonster
09-02-2021 um 11:01 Uhr
Dear customer,
Thank you for sharing your experience with us and providing your booking details.
One of our agents is going to have a look at your case, contact the airline (if necessary) to ask for an update, and come back to you with further details.
Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread with our colleagues.
Thanks
Antwort von Tripmonster
12-02-2021 um 10:39 Uhr
Dear customer,
We have been informed that the refund has been authorized, so we are going to give your money back in the same payment method that you provided when booking your flight. During the next few days (max 2 weeks) you will see the value reflected in your bank account.
In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Support team with all the details. This e-mail has been sent to the same address you indicated in the purchase process.
Should you have any further requests, please don´t hesitate to contact us by answering the e-mail thread already opened with our colleagues.
Kind regards
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