schwieriger Schriftverkehr

  • Beantwortet
  • 04 Dez 2020
  • #158547
  • 371
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Nachdem aufgrund meiner Reklamation eine Reaktion von Tripmonster kam und dann schließlich nach meiner Bankverbindung gefragt wurde, schickte ich eine entsprechende Antwort an die o.a. E-Mail-Adresse "cust.serv@tripmonster.de". Beantwortet wurde diese mit einer standardisierten Rückmeldung, dass diese E-Mail_Adresse nicht mehr funktionieren würde. Jetzt habe ich meine Antwort an "info@travelgenio.com" gesandt in der Hoffnung, den richtigen Adressaten erreicht zu haben. Ich halte dieses "Kontaktgebaren" doch für stark verbesserungsbedürftig!

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04-12-2020 um 20:06 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Tripmonster weitergeleitet. Mehr erfahren.

08-12-2020 um 11:25 Uhr


Dear ******,

One of our agents is going to have a look at your case and come back to you with further details.

We are also going to check what is going on with the e-mail account you mentioned, thanks for letting us know.

Thanks"

10-12-2020 um 12:16 Uhr


Dear customer,

We have been informed that you are already in touch with our colleagues from Advanced Customer Support team, and that you have been informed about the status of your request. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

23-12-2020 um 13:04 Uhr


Dear ******

We hope this e-mail finds you fine.

Can you please let us know if there is anything else we can help you with? Otherwise we kindly ask you to close the ticket.

Thanks and regards

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Tripmonster
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