Rückerstattung Flug Stefanie & Bernd Jäger

  • 28 Mär 2024
  • #594006
  • 35
Anzeige

Dear Sir or Madam,

we (my wife and I) were due to fly from Istanbul to Bangkok with Turkish Airlines on 12 November.

Our flight TK0064 was originally scheduled to depart at 20:50, we were at the airport on time, unfortunately the flight was then repeatedly postponed...at last we were already at the gate during boarding and suddenly everything was stopped, and the gate was changed and the departure further postponed.

In the end we had a delay of almost 7 hours.

I had an appointment in Bangkok which was unfortunately also cancelled because I was there too late, which was also very negative and annoying.

We immediately ask for a statement and reimbursement of the costs for this crazy delay and situation.

In conclusion I can say that I have enjoyed flying with Turkish Airlines so far, but I don't want to experience chaos and delays like this flight again.

Thank you and best regards.

****** ******
******@siemens.com

Teilen

28-03-2024 um 09:59 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Turkish Airlines weitergeleitet. Mehr erfahren.

1
Turkish Airlines
Zufriedenheitsindex: 17.9/100

Problem mit Turkish Airlines?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.