Warten auf Gutschein

  • Ungelöst
  • 07 Sep 2020
  • #114428
  • 299
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Schriftverkehr zeigt, dass einer Lösung nichts mehr im Weg steht:

Von: Ibsens Hotel - Reception ibs-rec@arthurhotels.dk Im Auftrag von Ibsens Hotel
Gesendet: Dienstag, 11. August 2020 10:46
An: 'serviceclient@support.expedia.fr' serviceclient@support.expedia.fr

Betreff: SV: Thank you for choosing Ibsens Hotel 1713413

Dear Expedia Customer Service Team,

We have agreed to participate in Expedia voucher system and we therefore ask you to provide a voucher for ****** ****** Booking ID 1370061513 for a future stay, thank you.

Mange hilsner / All the best
Christina
The booking team

Von: serviceclient@support.expedia.fr serviceclient@support.expedia.fr
Gesendet: Freitag, 7. August 2020 17:47

Betreff: Hotel Cancel

Dear ******,

Good day.

This is regarding your request for a cancel and refund on your hotel reservation with Expedia with itinerary number (see extra.

We have tried reaching out to Ibsens Hotel to facilitate your request. We were unable to get an approval this time. In the meantime, we have sent an email to them and will do our best to get a hold of them at another time. We will reach out to you again once we have an update.

Thank you for choosing Expedia.


Clint/ilorcalicaran1
Expedia Customer Service Team

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Abschließende Betrachtung des Verbrauchers

12-10-2020 um 09:07 Uhr


Problem ungelöst

1 / 10

Kundenservice Note

NEIN

Weiterempfehlung?

Kundenservice in Covid-19 Zeiten wäre eine große Chance für Expedia gewesen. Stattdessen:
Hinhalten, wegducken, Kommunikation verweigern. Ich hoffe, viele Kunden zeigen -wie ich- dass
das Konsequenzen hat. Das war meine letzte Buchung bei Expedia.

1
Expedia.de
Zufriedenheitsindex: 12.1/100

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