Charged twice, no one answers

  • 11 Mär 2024
  • #589701
  • 26
Anzeige

I have been trying over three weeks now to find out the reason I have been charged TWICE for the same service. I have contacted them via the app, I have called and sent an email and no one replies. I have paid for the blood exam, thyroid panel and much more on the 09.02, but received a new bill with the same charges on the 20th.
They have sent me payment reminders but NO ONE has answered me why I should pay for something I have already paid for.
On my last email I attached both invoices and highlighted the items that were being charged again.
I am highly disappointed in felmo, as I have been using their service for years and have recommended them to a lot of people.

Teilen

11-03-2024 um 11:36 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Felmo weitergeleitet. Mehr erfahren.

1
Felmo
Zufriedenheitsindex: 31.3/100

Problem mit Felmo?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.