Wir waren swei Erwachsene und ein Kind heute morgen in Mallorca Flughafen die Abflug sollte um 8h15 sein ist aber um 13h gewesen und bis jetzt wessen wir nicht wieso ist die Verspätung gewesen. Flug 6y 394 und deswegen ferlangen wir Geld zurück.
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14-10-2023 um 21:26 Uhr
Die Beschwerde wurde per E-Mail an SmartLynx Airlines weitergeleitet. Mehr erfahren.
Antwort des Verbrauchers
28-10-2023 um 20:13 Uhr
Dear passenger, 14.10.23. 19:15
Your application is successfully submitted. Due to the high season/volume, the registration may take up to
three weeks. Once your claim is registered, you will receive information about further steps.
SmartLynx Airlines
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Dear ******. 16.10.23. 09:50
On behalf of SmartLynx Airlines, we sincerely apologize for the inconvenience you have
experienced. Your claim has now been registered.
We are working to improve our customer service and trying to process claims as fast as possible.
SmartLynx Airlines.
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