Onterechte incasso , slechte service

  • Beantwortet
  • 01 Nov 2022
  • #434168
  • 141
Anzeige

Zooplus heeft administratie niet op orde en stuurt ons als trouwe klant onterecht een Incasso bureau op ons dak.

Schandalig !

Op mails word niet tot amper gereageerd.

Wel ons overspoelen met kaartjes per post en mail dat ze ons missen als klant.

Zoo plus , na jaren tevreden te zijn geweest maken jullie er nu een potje van .

Jammer dit !

Teilen

01-11-2022 um 15:00 Uhr

Die Beschwerde wurde per E-Mail an Zooplus.de weitergeleitet. Mehr erfahren.

25-01-2023 um 10:42 Uhr


Beste ******,

Het spijt ons te horen dat je een bericht van onze incassopartner hebt ontvangen terwijl je wel betaald hebt. Wij hebben je betaling ontvangen maar helaas komt het nummer in de omschrijving niet overeen met het factuurnummer van de bestelling (het laatste cijfer klopt niet). Hierdoor hebben wij je betaling niet automatisch kunnen koppelen aan je bestelling en is het bedrag open blijven staan.

Inmiddels is de betaling gekoppeld aan je account en is de incassoprocedure geannuleerd.

Met vriendelijke groet,
zooplus

2
Zooplus.de
Zufriedenheitsindex: 89.4/100

Problem mit Zooplus.de?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.